onsdag 13 februari 2013

Familjebesök

Närmaste veckorna händer en hel del. I dag kommer min bror Bo och hälsar på några dagar. Jag hämtar honom i Lund 15.35. Bo följer med mig på  behandlingarna jag ska ha på torsdag och fredag. På lördag morgon kommer Marie. Bo åker samma dag. De hinner äta frukost tillsammans. Marie åker tillbaka till Norge på söndag eftermiddag. Tisdagen den 19 februari kommer familjen Anders och stannar några dagar. Jag tror de åker hem på fredagen eller lördagen. De har sportlov. Söndagen den 24 ska jag predika i Wesley. Jag hoppas jag ska orka med detta men jag räknar med att få hjälp med en hel del markservice.

3 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Så roligt för dig att få besök. Du får hälsa så gott till Marie och Anders.

Margit sa...

Hej Rune!

Skönt att du får lite "marktjänst"
Hälsa dem alla! Roligt att du ska predika. Det kommer att gå bra.
Hälsn Margit

Anonym sa...

Hoppas alla läkare och sjuksköterskor tar väl hand om Dig.
Hälsa till Marie och Anders från mig.
Hade gärna hört Dig predika...men det kanske spelas in??

Kram Karin H i Örebro