torsdag 30 augusti 2012

Sorg

Kära vänner!


Det här rundbrevet skickar jag med anledning av att min älskade Eva lämnat jordelivet onsdagen den 29 augusti och gått in i himlens glädje. Jag kommer inte att sätta in någon annons i någon tidning. Så plats och tid får du reda på här:

Plats: Wesleykyrkan på Limhamn i Malmö.

Tid: Fredagen den 7 september klockan 13.00

Minnesstund i Wesleykyrkans församlingssal (Oasen) Anmälan till bengt@limhamnsbegravningsbyra.se eller telefon 040-16 76 00 senast onsdagen den 5 september.

Lika välkommet som blommor är en gåva till Skandinaviska Barnmissionen:

Plusgiro 901080-2 eller bankgiro 850-9762. Märk gåvan ”Till Eva Lundblads minne, Limhamns begr.byrå”.

Hälsningar



Rune Lundblad

Regeringsgatan 73

26136 Landskrona

Tel 0418-59833

mobil 076-1146352

8 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Beklagar det som hänt, men nu behöver inte Eva lida mer.
Tänker på dig, Anders och Marie i er sorg vi förstår att saknaden är stor och svår.
Kram till er alla!
//Anne-Lie och Olle

Laxå Metodistförsamling sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Det är så sorgligt det som har hänt, men nu är Eva hos Jesus. Våra tankar går till dig, Anders och Marie i denna svåra stund.
Karmar från Eva och Esa

Anonym sa...

Kjære Rune! Vi kondolerer og føler med deg ved at din kjære Eva har gått bort. Må all trøsts Gud gi både deg, Anders og Marie trøst og styrke i denne tiden! Hilsen Margareth og Jan Halvorsen (pastorspar i Zoé Kirken)

Anonym sa...

Rune!

Vi deltar i sorg och saknad.
Varma hälsningar och kramar till Dog, Marie och Anders med familjer

Karin och Anders Hermansson med familj

Anonym sa...

Vi är jätteledsna för det som har hänt. Den enda trösten just nu är att Eva inte behöver lida mer. Vi tänker båda på dig.

Kramar från Carola och Bosse

Anna B sa...

Tusen kramar från mig. Jag är så glad att få säga att Eva var en vän till mig, ni har båda berikat mitt liv. Omge dig med det goda och påminn dig om hoppet om evigheten. Kram Anna

Anonym sa...

Rune, vi tänker på dig i din sorg efter Eva. Herren ska ge dig kraft. Varma hälsningar från Margreth o Lennart i Huskvarna.