fredag 23 oktober 2009

I Atlanten utanför Irlands västkust.



Jag tycker att det är roligt att lägga ut cachar. I går när jag skulle publicera min senaste gömma fick jag inte godkänt av min reviewer. Det måste vara fel koordinater sa han. Jag hade sagt att den skulle ligga på punkten N 5552490 W 01249590 Alla siffrorna var rätt. Det var bara en bokstav som var fel och det gjorde att gömman hamnade i Atlanten utanför Irlands västkust. Och där kan du ju inte ha gömt den menade min reviewer och han hade helt rätt. Den skulle ligga på Kärleksstigen i Landskrona. Efter 480 steg (90cm-steg) så hittar du den första ledtråden som börjar leda dig till platsen där lådan är gömd.

3 kommentarer:

Maya sa...

Tänk så mycket en liten bokstav kan göra.:)

Ullared; det kommer program om det den 2 november, du var ju lite nyfiken och hade aldrig varit där. Nu kan du se hur det är. :)

Skaparglädje sa...

Undrar om någon hade hittat din cacher om du placerat den i Atlanten??

Marie sa...

Tycker att det verkligen skulle vara en utmaning med en cache ute i atlanten, fastknuten till en boj. Här gäller det att tänka stort. (men varför inte börja med en cache mitt i pannkaksdammen) kram