torsdag 6 maj 2010

Rask promenad




Efter att man i måndags satt in ett nytt rör i gallgångarna har bilirubinet gått ner från 180 till 140. Takten verkar vara 20 steg per dag. Jag hoppas klådan snart ska ge med sig.
Innan jag åkte hem från lasarettet i går så träffade jag en sjukgymnast som sa att det var bra om jag var vid god kondition när operationen skulle äga rum. Så jag satte i gång. I dag blev det en promenad på 6 km (55 min) När jag passerade citadellet såg jag att man hade släppt ut fåren. Jag tog också en bild på mig själv.

3 kommentarer:

Anders Lundblad sa...

Stor kram, pappa!

Han förmår göra långt mer än vi kan begära eller tänka.

Vita hjärtan sa...

Tänker att den där sjukgymnasten inte har en aning om i vilken god kondition du är redan =)

Jag hoppas du snart slipper klådan!

Kram Annemari

Margit sa...

Heja Rune!
Du är en kämpe. Kul att se dig ute i det gröna igen.Skönt att bilirubinet sjunker. Hur lågt ska det vara?
Herren är Din Herde.
Kram Margit o Lars