söndag 6 juni 2010

Nationaldagen







I går var Eva och Marie här. Härligt med en sådan underbar fru och dotter. Vi kunde inte fika tillsammans för min så kallade mage har inte kommit igång ännu efter operationen. Jag fick frukost, lunch och kvällsmat i droppform direkt in i blodet. Då behöver maten inte ta omvägen över magen. Jag får skölja munnen med vatten eller vichyvatten. Vichyvatten är bra mot svamp i munnen. Bilderna visar mitt tillfriskningsrum på avdelning 13. Bo undrar vilken vår e-post adress är. Den är: rune.lundblad@bahnhof.se

2 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Hej!
Roligt att få besök. Då går tiden lite fortare. Ha en bra nationaldag trots allt. Vår son fyller 19 år idag, så vi firar dagen med kalas.
Kram Anne-Lie

Marie sa...

Fina bilder...men jag hoppas verkligen att du snart ska få smaka på lite riktiga fika igen. Kram från den härliga dottern.