söndag 18 september 2011

Ensamma trädet

Flera av mina cachar som jag lagt ut ligger utmed den så kallade "Havsleden" Den som ligger längst bort från centrum har jag placerat under det här trädet. Ibland kan det vara lite svårt att komma framtill trädet eftersom en massa biffkor brukar beta i området och samtidigt vakta trädet. Fortsätter man sedan på "Havsleden" så kommer man först till fiskeläget Ålabodarna och sedan till Råå
Nu står jag under trädet

Och här kan man se cache-burken. Klicka på bilden så ser du den tydligt.



Och så är det dags att vända hemmåt - fyra kilometers vandring längs "Havsleden" mot Landskrona


2 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Fin natur, ni verkar ha samma disiga väder som vi har.
//Anne-Lie

Håkan Kenne sa...

En vacker promenad det där Rune. Trädet stod som modell för en av mina tavlor, så det är ju en favorit.