måndag 23 mars 2009

Frukost på sängen







Alla dagar har sina rutiner. Vår morgonrutin:
06.30
Jag brygger kaffe och te och brer två smörgåsar. Dukar en bricka som jag tar in till våra sängar. Sedan läser vi Rätt kurs tillsammans och ber och därefter kaffe, te och smörgås. (Eva dricker både te och kaffe)
07.30
Vi pratar och läser
08.00
Eva kokar havregrynsgröt som hon tar in till sängen och äter. Jag har min morgongymnastik. (Jag äter inte gröt)
09.00
Jag bär ut brickan. Eva ligger och vilar till 10.00
10.00
Morgonen är slut. Dagen börjar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Om vi snackar lördagar så börjar min dag också klockan tio. /A

Maya sa...

Det låter som helt underbara mornar! Så borde alla få ha det! /Maya

Marie sa...

Och rutiner är bara bra....Kommer snart på besök, och tar del av rutinerna. Gärna gröt!

Anonym sa...

Hur går morgongymnastiken till?
Låter som väldigt härliga morgonstunder.
Karin