tisdag 3 mars 2009

Botaniska trädgården i Lund







Eva har varit hemma några dagar men så fick hon feber och var tvungen att läggas in för behandling. Nu är hon på infektionskliniken avdelning 74C (samma telefonnummer som förut) Visst är det fantastiskt vilken service vi får. Hon blir så väl omhändertagen.Och det allra bästa är att hon är på väg att bli bra. Det är vad alla behandlingarna syftar till och jag tror att det är det Gud också vill. Vad härligt det ska bli. Gud är så god. När jag är inne i Lund brukar jag alltid ta en promenad ner till Botaniska trädgården. Just nu fanns där bara vintergäck och snödroppar, men om en månad drygt räknar jag med en större blomsterprakt.

3 kommentarer:

Marie sa...

Det blir så - precis som våren väntar och vi vet att den kommer även om vi inte ser, så vet vi att mamma ska bli frisk. Vi bara vet. Kram

Vita hjärtan sa...

Det ser underbart ut med vårblommorna....! Här har solen skinit idag också och snön håller på o smälter bort.

En stor kram till er båda!
Annemari

Maya sa...

Jag blir så glad så glad när jag läser att behandlingen tar på Eva, att hon ska bli frisk! Det är så fantastiskt! Hälsa så gott till henne från mig! /Maya