måndag 16 juli 2012

Billesholm

Medan Eva vilar tar jag bilen och letar reda på några cachar. I dag åkte jag till Billesholm och letade reda på en cache samtidigt som jag sökte upp vår bilfirma (Lindells) och bokade tid för service. Bilens tredje service (3500 kr) Cachen jag letade reda på hette "Skate or die". Bilderna visar gömstället.


Elledningarna som sticker upp var lösa och gick att dra upp. I änden på det vita röret satt en liten behållare av en tumnagels storlek och i den låg pappersremsan där jag skrev vårt geocachenamn (evrun).
När jag kom hem så hade doktor Karin ringt och talat om svaren på proverna som Eva tog i morse.
Hb 115
Vita blodkroppar 20
Trombocyter 13
Snabbsänkan (CRP) 131
Eftersom de vita blodkropparna stigit så mycket så måste vi åka in till Lund i morgon så att Eva kan få en spruta.
Den höga sänkan indikerar en infektion någonstans. Eva har väldigt ont i ena sidan. Kan vara någon sorts infektion i ena lungan. Hon kanske behöver byta den antibiotika hon äter mot en annan sort.



Inga kommentarer: