söndag 18 april 2010

Förändring


Livet kan förändras snabbt. Förra söndagen var vi ute och letade cachar. Jag mådde väl inte helt bra. Jag hade varit hos doktorn på fredagen. Hon hittade inte några fel men hon sa att jag skulle återkomma på måndagen och ta några prover. I tisdags fick jag reda på att alla proverna var bra utom leverproverna. Jag fick en remiss till Lund där jag blev inlagd för utredning. Denna visade att jag hade stopp i gallgångarna så att gallan gick ut i blodet i stället för tarmen. Detta har fått till följd att jag är vackert guldbrunfärgad. I torsdags skulle man gått ner med en kamera i tolvfingertarmen tittat hur där ser ut och lagt in ett rör i gallgångarna så att gallan sedan kunde gå rätt väg. Men det fanns ingen tid så jag fick åka hem på permission. På måndag ska jag in igen och då ska de göra denna behandling och undersökning. Jag återkommer. Jag mår inte så dåligt vilket nog framgår av kortet som Marie tagit av oss nere vid Selmastatyn. Jag vet att Gud är god och att han tar hand om oss.Han är vår läkare.

4 kommentarer:

Vita hjärtan sa...

Så fint kort, du ser som du skriver så solbränd och fin ut. Tänker på dig och ber för dig.

Stor kram
Annemari

Skaparglädje sa...

Du får krya på dig. Men visst är det tryggt att kunna lita på Jesus i alla situationer. Jag ska också be för dig.
Kram Anne-Lie

Celia sa...

Heb 13:8
"Jesus Kristus är densamme i går, i dag och i evighet."
Vi ber för er, det vet du. Och Gud är med dej idag på sjukhuset.

Anonym sa...

Härligt kort på er bägge! Hoppas det gick bra hos läkaren när du väl kom dit och att de fick rätt på det hela.
Kram till Er bägge!
/Maya