måndag 6 juli 2009

Familjen Torgny Lundblad

I går satt vi och tittade i gamla album. Vi har 47 stycken som omspänner tiden 1963- 2009. Album 1 börjar med bilder från Evas hemkomst från USA och slutar med vårt bröllop. Det sträcker sig över fyra år. Vi tog inte så många kort på den tiden. Nu går det åt två album per år. I albumet från 1990 hittade jag ett kort på mamma och pappa och mina syskon. Det var det sista kortet som togs då hela familjen var samlad. Pappa dog tre år senare. Det togs hemma hos oss på Parkgatan 10 Laxå där vi firade min bror Trygves 50-årsdag

2 kommentarer:

Marie sa...

Tänk vad tiden går...men så får vi så mycket ny tid som kommer. Kram och vi ses nästa vecka

Maya sa...

Att titta på foton är kul, jag har varit dålig på att framkalla foton sen digitalkameran kom men nu har jag börjat skicka iväg dem och ska göra fotoalbum till oss. Det gör mycket att ha albumet i knät istället för i datorn.

Hoppas ni kommer iväg till Stockholm senare i sommar.